apart, posted on Thursday at 05:47

Listening to Ainan Tasneem's new song. Then aku melukis. Haha tak tahu nak buat apa. Single life right. So aku buat cover dengan kay ok her voice awesome. Suara aku? Sumbang! xD nah cuba dengar k. https://soundcloud.com/ervand-joshua/aku-yg-akan-pergi. That song uh lirik dia. One month okay la dengan ini aku menyatakan takkan dan taknak lagi mengulang kesalahan yg sama. You know. Putus dengan Farra sakit jugak but I guess itu yang terbaik untuk dia kot. Dia yang cakap so aku nak buat apa lagi kan? 24 hours checking my phone and wake up yawh! *Hempuk kepala kat dinding* She wont come back. I know she wont. Just let her to be happy Ikhwan. It's okay yang penting dia happy ok la tu. Well now, aku nak buat apa? Close the book? No. I wont. Hidup masih panjang. Wah poyonya! Haha! So today I talked with M and she ask me to find another girl. Excuse me? How can I move on and go find another while dalam hati ni cuma milik farra seorang. I know it is kinda 'poyo' tapi tu la haha realiti yang aku mesti berdepan. Single life sangat sedih wuwu, tapi takpa la. Soon bulan may aku nak duduk jauh2 dari semua orang. Aku seorang. No family, no friends and just me. With new friends. I can't wait :3 The danger of being lonely is that you easily fall for the very first person who shows you that you are not alone.



                                                         

 Ni la lukisan aku. Aku beri tajuk gambar "Farra Elfie.V"