Yes I Am., posted on Tuesday at 02:20

I don't know mana yang perlu aku mula. Perit hati, semua perit. Atau letih maybe. Cuba lihat kedepan Ikhwan. Kau lihat betul2 apa yg sekarang ada di depan mata kau. Yet, you are not that strong to face this world alone without someone yang kau cinta. Aku jera sungguh aku sangat entah la. Setiap orang yang aku cinta, pasti akan pergi. Aku sangat tahu. Tak apa, aku dah biasa. Cuma satu yang aku minta, tuhan, aku ingin bahagia seperti mereka. Sad? Nope. Just kecewa dengan diri aku sendiri. I don't belong here. I don't belong in every heart. Just teringat kata Alexa, "Ikhwan, senyum2 kau nampak gilak dari mata kau kecewa. Sikpat ditapok Ikhwan, kau jatuh cinta. Entah la, susah mok describe ada macam2. Kau macam kecewa gilak." Aku memang kecewa dgn dirik aku. Sangat kecewa. Someone mungkin ingat, I am strong enough to face this truth. No I'm not. You're falling into pieces, I am died already. Farra buat aku jadi heart less kembali. Dia ajar aku jangan jadi baik sangat nanti orang pijak kepala kau. Sometime, dada aku sangat sakit bila ingat kembali apa yg dah aku buat. I wish I can turn back time. Haha.. I wish? Go to hell with I wish ya. I'd try to get her back now you pay the price Ikhwan. Sometime aku fikir am I too much? Entah. Macam setiap yang aku buat semua salah. Sampai timbul urat kat kepala aku bila aku imbas kembali. Ingat kembali kesalahan yang aku dah buat sampai semua orang cuba menjauh dari aku. Aku rasa aku perlu mandi bunga la lepas ni nak buang bala haha. 2013 permulaan yang sangat wew hell... Tak puas hati kan hahaha well takpa la haha. Apa yang dah berlaku kita jadikan pengajaran dan think positive Ikhwan! Everything happens sebab dugaan dan pasti ada hikmah disebalik semua ni. Being positive yeah. Imissyou farra. Missing you so badly right now.